Rokycanská nemocnice a.s.

EvoBus ČR,s.r.o.,závod Holýšov
Obec Lom u Tachova
Obec Chotěšov
Obec Blatnice
Obec Cebiv
Obec Benešovice
Obec Heřmanova Huť
Obec Horní Kozolupy
Obec Tlučná
Obec Kostelec
Obec Hošťka
Obec Úherce
Město Stříbro
Obec Záchlumí
Obec Staré Sedliště
Město Kladruby
Obec Lisov
STOLFIG,s.r.o. Chotěšov
Obec Otěšice
Město Dobřany
Město Nýřany
Město Černošín
Město Přimda
Obec Kočov
Obec Lochousice
Obec Česká Kubice
Obec Brod nad Tichou
Obec Ctiboř
Obec Broumov
Obec Halže
Obec Chodský Újezd
Obec Rozvadov
Obec Třemešné
Obec Sytno
Obec Zbůch
Obec Líně
Obec Velký Malahov
Obec Horní Kamenice
Obec Vejprnice
Město Staňkov
Obec Staré Sedlo
Město Tachov
Obec Merklín
Město Holýšov
Obec Vranov
Obec Kotovice
Obec Líšiná
Město Stod
Obec Ves Touškov

Pomozte zlepšit služby nemocnice. Sdělte nám jak!

Pokud má pacient či jeho doprovod jakoukoli připomínku, námět na zlepšení služeb nebo upozornění, kdy byl v nemocnici s něčím nespokojen, má právo se obrátit přímo na nemocnici.

Proto Vás – pacienty či jiné návštěvníky – jménem nemocnice vyzýváme, abyste nám zasílali podněty, ať už s návrhy na zlepšení služeb nebo s upozorněním, co se Vám líbí či nelíbí. Budeme se jim vždy věnovat. Můžeme se ale zabývat pouze těmi podněty, které nám sdělíte. Bohužel ne každý svoji připomínku či námět nemocnici předá. Chceme své služby zlepšovat, být Vám víc otevření. Proto se na Vás obracíme s touto výzvou – CHTĚJTE LEPŠÍ SLUŽBY!

Kde a od koho CHTÍT LEPŠÍ SLUŽBY? Jaké jsou možnosti podávání připomínek a námětů?

V případě, že nechcete z jakéhokoli důvodu dávat podnět přímo nemocnici, můžete kontaktovat společnost Nemocnice Plzeňského kraje, která nemocnici řídí, a to těmito způsoby:

Přímo nemocnici můžete podat podnět těmito způsoby:

  • osobně návštěvou ředitelství nemocnice nejlépe manažerky kvality, která námět přijme a dále ho dle obsahu postoupí kompetentní osobě; vede evidenci návrhů a námětů
  • dopisem osobně předaným v nemocnici nebo zaslaným na adresu Stodská nemocnice, Hrádecká 600, 333 01 Stod
  • mailem na info@nemocnice-stod.cz   
  • vyplněním kontaktního formuláře na webu nemocnice
  • vyplněním dotazníku spokojenosti ambulantních / hospitalizovaných pacientů 
  • dle Postupu pro podávání a vyřizování stížností

Jak CHTÍT LEPŠÍ SLUŽBY? Jak nejlépe vyjádříte Vaše připomínky a náměty?

  • pokud možno co nejpřesněji a detailně popište danou záležitost
  • v případě negativního hodnocení v dotazníku spokojenosti pacientů popište slovy / vysvětlete, jaký byl důvod k nespokojenosti
  • je vhodné uvést na sebe kontakt pro možnost doplnění informací a také pro možnost nemocnice odpovědět či vyjádřit se k dané připomínce
  • nebojte se nebýt anonymní; máte-li obavy z reakce nemocnice (nejsou na místě), sdělte připomínku společnosti Nemocnice Plzeňského kraje

Nemocnice nemůže vyslyšet Vaše připomínky a náměty a provést vůči nim opatření, pokud ...

  • připomínka, námět popř. i stížnost zůstanou pouze ve Vaši mysli a nedostanou se do nemocnice
  • připomínku sdělíte jen lidem ze svého okolí a nedostane se do nemocnice
  • připomínku sdělíte pouze médiím s očekáváním, že ji v plném a potřebném rozsahu pro její řešení předají nemocnici
  • věcně nepopíšete, čeho se přesně připomínka týká

Děkujeme, že svými náměty pomáháte zlepšit péči v naší nemocnici. Děkujeme, že od nás CHCETE LEPŠÍ SLUŽBY.


    Chtějte lepší služby!
logo SAK


Stodská nemocnice a.s.
Hradecká 600, 333 00 Stod
IČ: 263 61 086, DIČ: CZ26361086
Nemocnice je od prosince 2014 akreditována
dle národních akreditačních standardů
SAK - Spojená akreditační komise, o.p.s.

Stodská nemocnice a.s. © 2017
Webdesign Estetica s.r.o.