Rokycanská nemocnice a.s.

Město Nýřany
Obec Heřmanova Huť
Obec Lom u Tachova
Město Dobřany
Obec Lochousice
Obec Zbůch
Obec Brod nad Tichou
Obec Úherce
Obec Chotěšov
Obec Kostelec
Město Staňkov
Obec Velký Malahov
Obec Ctiboř
Obec Brod nad Tichou
Obec Vejprnice
Obec Hošťka
Obec Přehýšov
Obec Horní Kozolupy
Obec Benešovice
Obec Štichov
Město Bor
Město Stod
EvoBus ČR,s.r.o., závod Holýšov
Kokaisl Miroslav, Meclov
Obec Česká Kubice
Město Přeštice
Obec Ves Touškov
Obec Líšina
Obec Chodský Újezd
Obec Studánka
Obec Merklín
Obec Blatnice
Obec Kočov
Obec Cebiv
Obec Skapce
Městys Chodová Planá
Město Holýšov
Město Černošín
Město Tachov
Kreysová Věra ,Horní Kamenice
Nehonský Josef, Stýskaly
Ing. Mrkvičková Alena,MBA,Plzeň
Vodostavby, spol.s.r.o. Plzeň
CSO, s.r.o., Ostrava
Obec Rozvadov
Obec Přestavlky
Obec Lisov
Obec Únehle
Obec Soběkury
Obec Třemešné
Obec Kšice
Obec Vranov
Obec Kotovice
Obec Staré Sedlo
Obec Halže
Obec Líně
Město Přimda
Obec Tlučná
Obec Otěšice
Resorba, s.r.o., Domažlice
Nadace Křižovatka, Brno
Obec Dnešice
Městys Stráž
Obec Horní Kamenice

Sledování spokojenosti pacientů

Stodská nemocnice dlouhodobě sleduje míru spokojenosti pacientů s ošetřením v ambulancích nebo s léčbou na lůžkových odděleních. Sledování se provádí dotazníkovým průzkumem. Od roku 2013 resp. 2014 je tento systém sledování spokojenosti jednotný ve všech akutních nemocnicích resp. nemocnicích následné péče skupiny Nemocnice Plzeňského kraje.

Dotazníky a jejich distribuce

Používají se dva typy dotazníků – pro AMBULANTNÍ (A) a pro HOSPITALIZOVANÉ (H) pacienty. Distribuují se, když pacient opouští ordinaci (A) nebo v průběhu hospitalizace (H), zpravidla den před plánovaným propuštěním. Dotazníky si může pacient vyžádat i zpětně na oddělení či v ambulanci, kde byl léčen, nebo v recepci nemocnice. Ke stažení jsou též na webu nemocnice ve stránce CHTĚJTE LEPŠÍ SLUŽBY!

Vyplňování a sběr

Dotazníky obsahují několik jednoduchých dotazů s hodnocením známkami, slovním hodnocením a statistickým zjišťováním. Vyplňují se ručně jakýmkoli vhodným psacím prostředkem. Při vyplňování dotazníků mimo ordinaci nebo lůžkovou stanici je třeba vyplnit i název pracoviště (v záhlaví dotazníku), kde byl pacient ošetřován či léčen. Vyplněný dotazník lze odevzdat personálu, který jej pacientovi poskytl, do schránky u recepce nemocnice nebo jej lze zaslat poštou na adresu Nemocnice Plzeňského kraje, Vejprnická 56, 318 00 Plzeň. 

Zpracování vyhodnocení

Dotazníky zpracovává do elektronické podoby společnost Nemocnice Plzeňského kraje, a.s. Zpravidla třikrát do roka pak provede vyhodnocení. Souhrnné vyhodnocení včetně zpracovaných elektronických přepisů poskytuje zpracovatel vedení nemocnic, zpravidla manažerům kvality. Ukázka zpracovaného souhrnného hodnocení níže. 

Dopady zjištění a opatření

Manažerka kvality prezentuje po seznámení výsledky vedoucím pracovníkům jednotlivých oddělení, zejména primářům či vrchním sestrám. V případě negativního hodnocení konkrétních parametrů navrhuje společně vedení nemocnice a oddělení opatření, která negativním jevům zabrání. V případě, že se negativní jevy opakují dlouhodobě, řeší se opatření i na úrovni společnosti Nemocnice Plzeňského kraje.

Ukázky způsobu vyhodnocení


    Pro veřejnost > Sledování spokojenosti pacientů
logo SAK
Stodská nemocnice a.s.
Hradecká 600, 333 00 Stod
IČ: 263 61 086, DIČ: CZ26361086
Nemocnice je od prosince 2014 akreditována
dle národních akreditačních standardů
SAK - Spojená akreditační komise, o.p.s.

Stodská nemocnice a.s. © 2017
Webdesign Estetica s.r.o.